Wednesday, July 7, 2010

Awas, geng anti-kepimpinan ulamak makin ganas!

Ini pon gambar lucah jugak ke Greenboc? makan durian ni ada kaitan dgn UG tak?


















yang ni lu kata gambar lucah?















Lantak lu lah anti-UG sekalian. Padanlah kena label luncai. Kah kah kah...

Takpe... gambar mahfuz dan nizar bukan gambar lucah. makan dengan Noh omar, bukan lucah. Yang menjadi lucah, jika TGHH dan Ustaz Nasha jumpa najib dan muhyiddin. Itu pasti lucah pada pandangan Greenboc. Entah apa punya hasad makhluk ni wa tak tau. Asal TGHH dan Ustaz nasha je, mesti kena tempeleng dgn Greenboc dalam entry dia.

Bukan greenboc je, semua makhluk2 anti-UG, PAS recond dan seangkatannya, seolah-olah tidak suka dgn TGHH dan Ustaz nasha. TGHH dilabel slow dan lembab. Puji taraf ilmu yang tinggi TGHH, "tapi" tetap ada. "tapi" itu difakuskan kepada slow dan lembab, lemah, tak ganas. Ustaz Nasha pulak dilabel pengkhianat, ada skandal dgn umno, perjumpaan gelap dan macam2.

Memang sah, genge anti-UG, PAS recond, erdogan dan adik beradiknya ni adalah golongan anti-kepimpinan ulamak dalam Pas. Kepimpinan Islam mesti dipegang, bukan kepimpinan ulamak, itu lah slogan mereka secara langsung atau pun tidak. Kepimpinan Islam, bermakna, selain ulamak, orang bukan ulamak pon boleh memimpin Pas, asalkan memegang dasar-dasar islam. Luncai pon boleh jadi presiden!

menurut pandangan wa, geng 10 dan seangkatannya dah tak sabar nak ambil alih kuasa kepimpinan daripada kepimpinan ulamak. Kepimpinan ulamak yg dianggap 'kukubesi dalam Pas' mesti ditumbangkan demi mendaulatkan 'kepimpinan Islam'. Bagi wa, kepimpinan Islam yang diwar-warkan geng 10 ini hanya term untuk mengaburi mata anak-anak muda Pas, yang rata-ratanya mahu sesuatu yang pantas, dinamik dan agresif. TGHH dilabel slow dan tak relevan dalam suasana 'perang' yang ganas di era PM Najib. Anak-anak muda mesti dihasut supaya bangkit buat perubahan dalam Pas jika mahu melihat Islam memenangi PRU13 akan datang. TGHH slow!

Serangan ke atas kepimpinan ulamak tidak terhenti kepada TGHH sahaja. bagi mereka jika TGHH jatuh, timbalannya akan naik. Ustaz Nasha, tunas kepimpinan Ulamak juga mesti dicantas sebelum berkembang menjadi dahan yang kuat. ustaz nasha mesti dimandulkan. Lalu Ustaz nasha dihentam teruk dengan label pengkhianat, hanya kerana berjumpa dengan pemimpin Umno. cerita sebenar tidak diketahui, tapi mereka begitu cekap menipulasi sehingga label pengkhianat melekat kepada Ustaz Nasha. Paling dahsyat, mereka berjaya mengheret TGNA menghentam Ustaz Nasha.

Sekarang, geng 10 merancakkan agenda mendominasi Pas. pergerakan JIM adalah proksi mereka yang kuat. Pengaruh JIM dalam Pas, yang cuba mengikis wala' dalam Pas semakin berjaya. Lihatlah isu wala' berkumandang akhir-akhir ini. Isu ini ditimbulkan oleh JIM dalam Pas yang mempertikai konsep wala' ini. Lalu TGHH dan kepimpinan ulamak dipersalahkan untuk tidak diwala'kan.

Krisis wala' akan meruntuhkan Pas. Geng 10 telah berjaya menghasut sebilangan besar anak-anak muda dengan memperlekeh konsep wala', kononnya wala dan taat hanya pada Allah dan Rasul. Tidak perlu wala' pada pimpinan. Lihatlah anak-anak muda seperti fakaq, aduka,wanji dan lain-lain... dah hilang sifat wala' dan hormat kepada pimpinan. akhlak berjamaah pun telah hilang. KP buat apa? tidakkah Usta tantawi sedar perkara ini? Wa tak tau apa yg KP buat. tapi wa harap tindakan lanjut dari KP. Semoga Parti islam kita diselamatkan dari anasir-anasir tidak sihat!

No comments: